ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
-Υπαναχώρηση απο αγορά εντός 14 ημερολογιακών ημερών,το προιον πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο,με άθικτη συσκευασία,χωρίς σημάδια φθοράς ειτε του προιοντος είτε της συσκευασίας και παράδοση στην έδρα μας με έξοδα του αγοραστή. τα εξοδα αποστολής-επιστροφής επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη. Αν τηρούνται όλες οι ανωτέρω προυποθέσεις,γίνεται επιστροφή της αξίας του προιόντος.Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις κρεβατιών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης
Στα στρώματα,λόγω υγιεινής,το αθικτο συσκευασίας είναι όρος απαράβατος.
Αν προκειται για ειδική κατασκευή,(διαστάσεις,χρώμα,υλικό )δεν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης.
Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο προμηθευτήκατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς, τότε θα πρέπει να μας στείλετε συμπληρωμένη τη φόρμα που ακολουθεί, λαμβάνοντας υπόψη τα παρακάτω σημεία:
Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία αγοράς.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, χωρίς φθορές, με πλήρη συσκευασία και όλα του τα παρελκόμενα.
Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από την παρούσα Αίτηση, η οποία θα πρέπει να έχει εγκριθεί και να έχει συμπληρωμένο τον «Αριθμό Επιστροφής».
Το δέμα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με «παραστατικού αγοράς» και με τη φόρμα επιστροφής στο σημείο που αναφέρεται ο «Αριθμός Επιστροφής» κολλημένη εξωτερικά σε εμφανές σημείο.
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με δικό σας μεταφορικό μέσο και κόστος, εντός επίσης 14 ημερολογιακών ημερών, αρχής γενομένης από την επόμενη ημέρα κοινοποίησης σε εμάς της δηλώσεως σας περί υπαναχώρησης και σύμφωνα πάντοτε με τους όρους της σύμβασης από την οποία υπαναχωρείτε.
Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία σας:
Ονοματεπώνυμο:
Διεύθυνση:
Περιοχή / Πόλη / ΤΚ:
e-mail:
Τηλ.:
Κινητό:
Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία των προϊόντων που θέλετε να επιστρέψετε:
Κίνηση
Συστήματος
Ημ/νία
παραλαβής
Κωδικός
ΠροϊόντοςΠοσότητα
Περιγραφή
Προϊόντος
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Από τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016, τέθηκε σε λειτουργία η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία επιτρέπει σε καταναλωτές και σε εμπόρους, να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους για εγχώριες και διασυνοριακές συναλλαγές.
Ουσιαστικά πρόκειται για τη δημιουργία μίας μεθόδου εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών (ένα είδος “φιλικού διακανονισμού”), σε περιπτώσεις όπου ο καταναλωτής θέλει να υποβάλει καταγγελία σχετικά με κάποιο καταναλωτικό αγαθό ή υπηρεσία που αγόρασε online.
Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών, προκειμένου η επίλυση να είναι απλούστερη, ταχύτερη και λιγότερο δαπανηρή σε σχέση με την προσφυγή στο δικαστήριο. Στη χώρα μας οι αρμόδιοι φορείς είναι o Συνήγορος του Καταναλωτή και ο Μεσολαβητής Τραπεζικών – Επενδυτικών Υπηρεσιών.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καλεί όλα τα e-shops να προσθέσουν μια παραπομπή στον Ευρωπαϊκό Φορέα ΗΕΔ, για τον οποίο μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR). Στην πράξη, πρόκειται για μία διαδικασία 4 βημάτων:
1. Υποβολή καταγγελίας
Ο καταναλωτής υποβάλει επώνυμα καταγγελία κατά συγκεκριμένου εμπόρου μέσα από τον ειδικό ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ανεξαρτήτως αν εκείνος βρίσκεται στη χώρα κατοικίας του καταναλωτή ή όχι.
2. Συμφωνία σχετικά την επιλογή φορέα επίλυσης διαφορών
Τα στοιχεία της καταγγελίας κοινοποιούνται στον έμπορο και τα μέρη πρέπει να επιλέξουν εντός 30 ημερών, τον προτιμώμενο φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, δηλαδή στην περίπτωση της Ελλάδας μεταξύ του Συνήγορου του Καταναλωτή και του Τραπεζικού Διαμεσολαβητή.
3. Διεκπεραίωση της καταγγελίας από το φορέα επίλυσης διαφορών
Τα στοιχεία της καταγγελίας προωθούνται στον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών που επέλεξαν τα μέρη και αυτός αναλαμβάνει να παρέμβει και να ενεργήσει ως μεσάζων στον καταναλωτή και στον έμπορο, προτείνοντας λύση σχετικά με την καταγγελία, επιβάλλοντας συγκεκριμένη λύση ή απλώς καλώντας τα δύο μέρη (καταναλωτή και έμπορο) για να συζητήσουν τον τρόπο διευθέτησης της διαφοράς.
4. Αποτέλεσμα διακανονισμού και περάτωση της καταγγελίας
Ο φορέας Εναλλακτικής Eπίλυσης Διαφορών χειρίζεται την υπόθεση 100% ηλεκτρονικά και εντός 90 ημερών καταλήγει σε απόφαση επιλύοντας τη διαφορά.
Η διαδικασία εντάσσεται στο πλαίσιο της Οδηγίας 2013/11/ΕΚ, ενώ στην Ελλάδα ενεργοποιήθηκε μέσω την ενσωμάτωσή της στην ελληνική νομοθεσία με την Υπουργική Απόφαση 70330/2015.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καλεί όλα τα e-shops να προσθέσουν μια παραπομπή στον Ευρωπαϊκό Φορέα ΗΕΔ, για τον οποίο μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR). Για περισσότερες διευκρινίσεις και νομική καθοδήγηση σχετικά με τα ανωτέρω, μπορείτε να απευθύνεστε στον GRECA.
Σε λειτουργία από σήμερα η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ODR)
http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθύνεστε στο Εθνικό Σημείο Επαφής (τηλ. +30 2106460284, email info@eccgreece.gr) ή στον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).
- Παρακαλούμε η περιγραφή του προβλήματος να είναι όσο πιο αναλυτική μπορείτε.
Κατάσταση των προϊόντων – συσκευασίας / Λόγος επιστροφής / Σχόλια:
Αμέσως μόλις λάβουμε την παρούσα δήλωση υπαναχώρησης
θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας δώσουμε τις λεπτομέρειες επιστροφής.